Aktualności
Wójt Gminy Łapanów ogłasza sprzedaż w trybie przetargu publicznego
1.Nazwa i siedziba Sprzedawcy: Urząd Gminy Łapanów, 32-740 Łapanów 34
2.Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie i ocena ofert odbędzie się w dniu 27.11.2023 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Gminy Łapanów, pok. nr 18 , 32-740 Łapanów 34.
3. Przedmiot przetargu publicznego:
Rodzaj pojazdu: Autobus
Marka: JELCZ – ZASADA
Model: L090M 12t
Ilość – 1 szt
Nr rejestracyjny: KBC E042
Rok produkcji: 2000
Samochód użytkowany przez Urząd Gminy Łapanów
Stan drogomierza : 297640 km
Silnik – zapłon samoczynny
Napęd : 4×2 , skrzynia biegów manualna
Pojemność: 4580 ccm, Moc silnika: 155 KM
Dane uzupełniające:
Aktualne badanie techniczne
Cena wywoławcza pojazdu :
– 12 054,00 zł , słownie: dwanaście tysięcy pięćdziesiąt cztery złote brutto ( w tym 23% VAT).
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
Autobus można oglądać w Urzędzie Gminy Łapanów.
Osobami uprawnionymi do kontaktu w zakresie udostępnienia przedmiotu sprzedaży są:
– Pan Zbigniew Hejmo – kierowca, tel. 665607056
5. Warunki przystąpienia do przetargu.
1) Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. :
– wadium na autobus JELCZ-ZASADA wynosi: 1 205,40 zł słownie: jeden tysiąc dwieście pięć złotych 40/100, które należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Łapanów, 32-740 Łapanów 34, nazwa banku : Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział w Łapanowie nr rachunku : 14 8591 0007 0120 0000 0026 0001 najpóźniej do dnia 24.11.2023 r. (liczy się data wpływu wadium na rachunek Urzędu Gminy Łapanów).
2) Złożenie pisemnej podpisanej oferty, która będzie zawierać:
– Imię , nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę Oferenta
– oferowaną cenę i warunki jej zapłaty
– oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem składnika rzeczowego majątku ruchomego będącego przedmiotem przetargu publicznego albo że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika.
– dane kontaktowe : nr telefonu / adres e-mail
6. Termin i miejsce złożenia ofert:
Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć osobiście lub przesłać do Urzędu Gminy Łapanów, 32-740 Łapanów 34, dziennik podawczy, pok. nr 5 do dnia 27.11.2023 r. do godz. 9.00 z dopiskiem na kopercie; „Oferta na zakup autobusu JELCZ -ZASADA nie otwierać przed godz. 10.00 dnia 27.11.2023 r.”
7. Złożenie co najmniej jednej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
9. Informacje dodatkowe
Wpłata wadium oznacza przyjęcie i akceptację warunków udziału w przetargu opisanych w niniejszym ogłoszeniu.
Sprzedający wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę.
W przypadku gdy co najmniej dwóch Oferentów zaoferuje tę samą cenę, Sprzedający postanowi o kontynuowaniu przetargu publicznego w formie aukcji między tymi oferentami.
Sprzedający zawrze z Nabywcą umowę kupna- sprzedaży na piśmie w terminie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym w umowie , nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Zapłaty dokonuje się przelewem na rachunek wskazany w umowie sprzedaży.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez Nabywcę ceny nabycia.
Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zwraca się w terminie do 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium złożone przez Nabywcę, zalicza się na poczet ceny.
Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy Oferent, który wygrał przetarg publiczny uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
W sprawach przedmiotu przetargu można kontaktować się z pracownikiem Urzędu Gminy Łapanów – Grzegorz Statek, tel. 14 684 85 12.
Łapanów, dnia 7.11.2023 r.