Aktualności
Gminny Zakład Komunalny Kobylec 64A ogłasza sprzedaż w trybie przetargu publicznego
1.Nazwa i siedziba Sprzedawcy: Gminny Zakład Komunalny Kobylec 64A , 32-740 Łapanów
2.Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie i ocena ofert odbędzie się w dniu 6.10.2023 r. o godz. 10.00 w Gminny Zakład Komunalny , Kobylec 64A , 32-740 Łapanów
3. Przedmiot przetargu publicznego:
Piaskarka zimowego utrzymania dróg typ B
Marka i typ : DAN-ROB , typ P1.D
Ilość – 1 szt.
Rok produkcji: 2012
Piaskarka używana była kilka lat temu przez Gminny Zakład Komunalny w Kobylcu
Dane uzupełniające:
Pojemność 12 LD 477-3 Lombardini
Silnik 12 LD 477-2 Lombardini
MOC 22,7 KM
Pojemność zas. mat. sypkich – 3,2 m3
Ładowność- 6 T
Szerokość Sypania: 2- 6 m
Gęstość posypywania: 5-200 g/m2
4. Ocena stanu technicznego, kwalifikacja do naprawy lub wymiany :
– weryfikacja mechanizmu rozbryzgowego
-silnik nie uruchamiany – do kontroli mechanicznej
– elementy mechanizmu taśmociągu surowca do sprawdzenia w warunkach warsztatowych
Cena wywoławcza pojazdu :
– 20.787,00 zł , słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset osiemdziesiąt siedem złotych brutto ( w tym 23% VAT).
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
Piaskarkę można oglądać w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Kobylcu 64A
Osobami uprawnionymi do kontaktu w zakresie udostępnienia przedmiotu sprzedaży są:
– Pan Adam Góral – Kierownik Gminnego Zakładu Komunalnego , tel. 693 064 903
5. Warunki przystąpienia do przetargu.
1) Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. :
– wadium na piaskarkę DAN- ROP wynosi : 2.080 ,00 zł słownie: dwa tysiące osiemdziesiąt złotych 00/100, które należy wpłacić na rachunek Gminny Zakład Komunalny , Kobylec 64A , 32-740 Łapanów, nazwa banku : Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział w Łapanowie nr rachunku : 71 8591 0007 0120 0370 0365 0001 najpóźniej do dnia 4.10.2023 r. ( liczy się data wpływu wadium na rachunek Gminnego Zakładu Komunalnego ). Wadium wnosi się wyłącznie w gotówce.
2) Złożenie pisemnej podpisanej oferty, która będzie zawierać:
– Imię , nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę Oferenta
– oferowaną cenę i warunki jej zapłaty
– oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem składnika rzeczowego majątku ruchomego będącego przedmiotem przetargu publicznego albo że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika.
– dane kontaktowe : nr telefonu / adres e-mail
6. Termin i miejsce złożenia ofert:
Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć osobiście lub przesłać do Gminnego Zakładu Komunalnego , Kobylec 64A , 32-740 Łapanów , dziennik podawczy, do dnia 6.10.2023 r. do godz. 9.00 z dopiskiem na kopercie ; „ Oferta na zakup piaskarki DAN- ROB nie otwierać przed godz. 10.00 dnia 6.10.2023 r.”
7. Złożenie co najmniej jednej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
9. Informacje dodatkowe
Wpłata wadium oznacza przyjęcie i akceptację warunków udziału w przetargu opisanych w niniejszym ogłoszeniu.
Sprzedający wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę.
W przypadku gdy co najmniej dwóch Oferentów zaoferuje tę samą cenę, Sprzedający postanowi o kontynuowaniu przetargu publicznego w formie aukcji między tymi oferentami.
Sprzedający zawrze z Nabywcą umowę kupna- sprzedaży na piśmie w terminie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym w umowie , nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Zapłaty dokonuje się przelewem na rachunek wskazany w umowie sprzedaży.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez Nabywcę ceny nabycia.
Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zwraca się w terminie do 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium złożone przez Nabywcę, zalicza się na poczet ceny.
Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy Oferent, który wygrał przetarg publiczny uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
W sprawach przedmiotu przetargu można kontaktować się z Kierownikiem Gminnego Zakładu Komunalnego Pan Adam Góral tel. 693 064 903.
Kierownik Gminnego Zakładu Komunalnego
Adam Góral
Kobylec , dnia 28 września 2023 r.